kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 23 lutego 2016

Benny Lego

kosmonauta:


materiał kanwa 14 ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 4,5 godz.
rozmiar 40 x 60 krzyżyków

Mój Benny i prawdziwy klockowy Benny wzięty z sieci:




Na początku było nie słowo, a jego kawałek ;) 




Ciągle jeszcze się zdarza, że ktoś mnie pyta, po co wyszywam te obrazki, albo co to za akcja... To są hafciki na charytatywną akcję "Kołderka za jeden uśmiech", do której każdy może się przyłączyć. Bardzo zachęcam. Każdy hafcik, który wyszywam na ten cel, oznaczam logo ze słoneczkiem.


A propos słoneczka, za oknem ani widu ani słychu. Tylko leje, wieje i sypie na zmianę.
Mimo tego, miłego dnia! 
:)



23 komentarze:

  1. Mój synek byłby wniebowzięty! Fajny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i mój zapłon :P piękne masz wszystkie hafciki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielbiciel klocków lego będzie zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo lego! Gdzie te piękne chwile spędzone wspólnie nad budowaniem dziwnych stworów, pojazdów, robotów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kosmonauta :)
    I na szczytny cel! Chylę czoła...

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh... ludek Lego z pierwszych (w PL) zestawów kosmicznych... MAM!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny hafcik i piękna akcja!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome!!! Where did you get the chart from? My hubby would be very happy if I'd stitched this one for him.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny leguś....ja też nie wiedziałam o co chodzi z tymi kwadracikami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chłopaków obdarzasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet mojemu młodemu nie pokazuje bo będzie chciał ;)
    Świetny "chłopek"

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki extra :) tak ciężko znaleźć jakieś fajne lego wzorki, a tu proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i bużka jakiegoś malucha się ucieszy :), fajny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No jeszcze tylko rakieta, bo on już gotowy do podróży, aby cieszyć i dawać radość

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne Twoje kwadraciki,ja też od kilku lat wyszywam kwadraty dla tej akcji.Czy możesz mi podpowiedzieć jak umieścić logo na zdjęciu kwadracika?Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Elżusiu w zwykłym Paintcie (i każdym innym programie graficznym) wystarczy otworzyć logo i haft, które chcesz połączyć. Na pierwszym zrobić "kopiuj", a na drugim zaznaczyć obszar w którym ma się znaleźć logo i zrobić "wklej". Gotowe :)

      Usuń
    2. Dzięki, spróbuję:)

      Usuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)