kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 10 czerwca 2015

Wygrałam wyzwanie kuchenne

w Pracowni Rękodzieła SZOK - bardzo się cieszę, że jury doceniło moją pracę i dziękuję za taką decyzję :) 
Oto pamiątkowe banerki związane z tym konkursem:




W ramach nagrody wybrałam sobie papiery ozdobne (5 dużych i 2 mniejsze) oraz bazę albumową. Wszystko w stonowanej, takiej lekko zamglonej kolorystyce - takiej właśnie potrzebuję do mojego zaplanowanego projektu.




Dostałam też kilka gratisów:




Oczywiście te i inne artykuły możecie zobaczyć i zakupić w sklepie studio75.pl - szybki i konkretny kontakt. 
 Szczerze polecam i dziękuję za piękną nagrodę.


Teraz pozostało się brać do pracy, nad wspomnianym projektem, choć czas mam aż do grudnia
:)



22 komentarze:

  1. Gratuluję! Wykonałaś przepiękną pracę, więc wygrana jak najbardziej Ci się należała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Cieszę się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratulacje, A tu się kroi możliwość kolejnej działalności twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  4. w pełni zasłużona nagroda bo deser jest cudny ;) Gratulacje Violuś

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięstwa i wybrałaś sobie super nagrodę. Czekam na realizację tajnego projektu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie! Gratuluję! Nie mogę doczekać się już pięknego dzieła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję serdecznie wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :) Bardzo fajna nagroda i nawet masz już plan jak ją wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Ciekawe co to za projekt...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Śliczne papiery ozdobne wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale się nie dziwię decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Całkiem zasłużone wyróżnienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje! Wygrana zasluzona bo hafcik jest boski. A prezent piekny, troszke ci go zazdroszcze ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!
    Praca piękna więc i nagroda zasłużona.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)