kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 1 października 2014

Myszka Miki i przyjaciele - Minnie

z szerokim uśmiechem na buźce i ogromną różową kokardą w białe grochy na głowie:


materiał kanwa 16 ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 13,5 godz.
 rozmiar 70 x 77 krzyżyków


Najpierw Minnie robiła do mnie "A kuku!" połową twarzy. Trochę później uśmiechała się już do mnie biało - czarna Myszka . Wtedy zaczęłam się zastanawiać, czy ją w ogóle kolorować, bo tak mi się spodobała. Ostatecznie złapałam jednak za "kredki". 
A tak to wyglądało po kolei:




Ależ mi się ta mała podoba :) A Wam?
Cieplutko Was pozdrawiam.
:)



31 komentarzy:

  1. Oj, ta mała po prostu nie może się nie podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och mi się bardzo podoba, zawsze lubiłam tę postać Disneya, mała gwiazdka w męskim gronie jego bohaterów:) A w Twoim wykonaniu jest wyjątkowo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak w każdym calu. Tylko się do niej tulić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokolorowana stała się weselsza, świetny hafcik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że zdecydowałaś się na kolor. Dzieci lubią barwy i to intensywne :) Czarno-biała dla nas, kolorowa dla dziecka, bo tak jest znacznie radośniej ;) Tak sobie myślę... Bardzo cieszą mnie te kwadraciki, wszystkie, które powstają, nie tylko moje :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna :) i w sumie to dobrze, że nabrała kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka :-) kolorowa jest weselsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie czarno - biała też wygląda uroczo. Śliczna jest ta myszka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy zobaczyłam czarno-białą wersję także mi się spodobała, ale skoro to dla dzieciaków, to kolorki jak najbardziej wskazane :) Fajnie Ci to wyszło. Powstanie coś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  10. w kolorze jej do twarzy... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się i to bardzo. Oj i ja chyba muszę coś wyhaftować na kołderkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna :)
    Wyszywam tą samą tylko kokarda czerwona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta Myszka to ulubiona postac bajkowa mojej coreczki;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. NO to jest do pary :)Super! Lecisz jak burza znowu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mysza jest słodziutka ;) kolorowa czy nie, w obu wersjach jest OK:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Milusia buźka, u każdego wywoła uśmiech! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajniutka :) Też uważam,że dzieciaczki będą bardziej zadowolone z kolorowej.Ale niepokolorowana podoba mi się bardzo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Buzia sama się do niej uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest:) Widzę, że kołderkowe kwadraciki u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)