kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 5 grudnia 2013

Karteczka dla Lenki

na drugie urodzinki:


materiał kanwa 16ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 6 godz.
rozmiar 28 x 43 krzyżyków


Napisaliście listy do Św. Mikołaja? To już ostatni moment - Święty już nadjeżdża ;) 



 Bogatych prezentów życzę 
:)


15 komentarzy:

  1. Żeby tylko nie spadł z tego renifera! Bo jak złamie nóżkę, to kto nam prezenty przyniesie?;) Śliczna karteczka - zwłaszcza że czerwona...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka dla Lenki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kochana. No tak u Mnie but już przygotowany i czekam na Świętego... hihi Ściskam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te misiaczki.
    Kartka słodka.
    Pozdrawam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam grzeczna więc czekam ...
    a kartka ślicznie Ci wyszła !!!
    pozdrówki serdeczne ślę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutka :)
    Bardzo bym chciała haftować kartki ale chyba już by mi doby zabrakło :) Dlatego dobrze, że jesteś Ty i mogę podziwiać je w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj przesliczniutka ta karteczka kolejna z serii widzę :) Miłego mikolajkowego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, mnie Mikołaj nie odwiedził, może dlatego że właśnie listu nie napisałam ;P Kartka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka.
    Mikołaja na tym reniferze to zdrowo wytrzęsię, Choroba lokomocyjna gwarantowana ;)
    I pytanie mam do specjalistki od haftów krzyżykowych: czy po wyhaftowaniu obrazka, to się go pierze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam Ci w mailu :)

      Usuń
    2. Dziękuję za wieści. czasu mi ostatnio brak na cokolwiek. Nie wiem, czy wszyscy tak mają?

      Usuń
  10. Jaka słodka karteczka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. czy tu już był mój komentarz ??? normalnie ostatnio coś mi płata figle ten internet :)) pamiętam że pisałam, że Renifer padniezajechany jak nic ;-))))
    a karteczka slicza - kochany jest ten misio :))
    ps.
    jak to prawie sąsiadka??? to trzeba po nowym roku jakieś spotkanie robótkowe zorganizować albo cuś :_))
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)