kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 1 lipca 2013

July - Lizzie Kate

ze smakowitym arbuzem. Musi być smakowity, bo ktoś już go nadgryzł ;)


materiał len 23" naturalny
nici mulina Ariadna
czas 7  godz.
rozmiar 47x 47 krzyżyków

 


  Białe są tylko pesteczki, natomiast kolor napisu i skórki to taka jasna pistacja/mięta. Cerata zresztą też nie jest taka pstrokata, tylko zgodnie z moim obranym kierunkiem - jest stonowana, lekko przygaszona. 

Przesyłam słoneczne promyki
:)

13 komentarzy:

  1. Arbuzy są smakowite! nie ma co!
    Twój napis jest bardziej wyraźny niż mój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely stitching, very summery!
    Have a good week (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie brałam udziału w żadnej tego typu zabawie, a patrząc na Twój śliczny hafcik żałuję. Niestety jestem bardzo ograniczona czasowo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli pozwolisz to jeszcze u Ciebie
    jeden kęsik zgryzę hihi - uwielbiam
    arbuzy a Twój tak smakowicie wygląda :D

    Też życzę dużo słonka u mnie jest
    i trochę promyków złapałam ;)))
    pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca z motywem bardzo letnim i soczystym,Pozdrawiam i zapraszam do Dobrych Czasów.

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy i smakowity jak dla mnie:) tak to obręcze na naszyjniki, a te kabaszony to magnesy:)nie wiem do czego:)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha :D Świetne <333
    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taką prostotę motywu w hafcie. Ładnie wygląda na tym lnie. Ciekawa jestem, czy masz już pomysł na wykorzystanie kalendarza...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny arbuzik! Dziękuję za słowa współczucia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda, Nie mogę się doczekać całości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I mój len :) można wiedzieć gdzie taki nabyć?

    I powodzenia w candy :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)