kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 23 lutego 2013

Podkładki dotarły

do mnie - od Dorotki. Udało mi się wygrać w Jej candy szydełkowy cudnie pomarańczowy komplecik  podkładek pod kubki:



Już widzę oczami wyobraźni, jak cudnie będą się prezentować na nakrytym stole. W święta będą miały premierę - postaram się nie zapomnieć, by wtedy zrobić zdjęcie.

Dorotko, dziękuję pięknie :)

12 komentarzy:

  1. Piękne podkładeczki :) Teraz tylko gości na kawę zapraszać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, Kochana, teraz tylko kawkę pić i rozmawiać :)

      Usuń
  2. Ty to masz szcęście. Dwie wygrane pod rząd. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ślicznej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam podobne, tylko każda innego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są boskie. :) Zdjęcie było z sieci z tą wanną. ;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakim sposobem mnie tu jeszcze nie było?! Podkładki super, będą się pięknie prezentować na świątecznym stole. Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wygrana - gratuluję:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Violu bardzo mi miło, że jestes zadowolona. Teraz robie jeszcze z bawełny - tez sa cudowne. Mysle ze zrobie jakies Candy podkładkowe po Wielkiej Nocy - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! jestem mega zadowolona :) W zasadzie codziennie zaglądam na Twoje blogi i za każdym razem widzę nowe cudowności u Ciebie :)

      Usuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)