kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 10 października 2009

Zostałam wyróżniona


przez cudnie szydełkującą Edit , takim oto znaczkiem:

Dziękuję serdecznie :))
Teraz muszę spełnić wymogi i przekazać je dalej w świat wyróżniając 10 blogów, co niniejszym czynię:
Zacisze wyśnione - za miłość do słowa pisanego i propagowanie czytania,
Zakamarek - za delikatność, empatię i dzielenie się swoimi przemyśleniami
My Shabby Chic - za piękne i radosne meblowanie swojego M
Organic Knitter - za zachowanie swej Polskości za granicą
Harmony Art - za to, że jej się chce
Tygiel rozmaitości - za to, że działa w Wodzisławiu
Lilkowy za rozpowszechnianie pięknego needlepoint'u i cartonage'u
mo-mentalnie ja - za kartki, które podobają mi się bez wyjątku
Moje różne różności czyli groch z kapustą - za lekkość pisania i różnorodność twórczą
Pracownia ino-ino - za boskie pikowanie
:))
Każda dziewczyna, która odbierze swoje wyróżnienie, powinna zostawić komentarz pod tym postem a znaczek przekazać dalej; podobieństwo do "łańcuszka" przypadkowe ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)