kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 17 września 2009

Zawieszka w kształcie biscornu


w moim wykonaniu wygląda tak:





Jeśli zrobię kiedyś kolejne, to na pewno z tyłu będzie więcej wzoru, by nie wyglądało tak pustawo, bo jednak jest tam mało tego wzoru wg mnie ale i tak mi się podoba :)).
materiał Panama 20" biała
nici mulina DMC
koraliki malutkie
wewnątrz sama lawenda suszona
czas 11 godz.
rozmiar 59 x 59 krzyżyków

6 komentarzy:

  1. PIĘKNE TE ZAWIESZKI TWOJE,A TE Z LAWENDĄ URZEKŁY MNIE NA CAŁEGO!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre słowo zawsze w cenie :)) - dziękuję Wam za nie
    Lawendy suszonej jeszcze trochę mam, więc na pewno powstaną kolejne woreczki i zawieszki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Violu, zaczynasz mnie denerwować !! ja tez chcę tak ślicznie robótkować !!

    dziękuję za odwiedziny
    całuski Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia :)) dziękuję. U Ciebie codziennie coś nowego i pięknego że uwielbiam tam zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. przed wyjazdem, już mniej pracuję więc mam czas na pisanie bzdurek :-)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)